مجله خلاقیت و نوآوری

طبقه بندی موضوعی

۹ ایده‌ فوق‌العاده جاسازی لوازم در اتاق غذاخوری

هر فانتزی که داشته باشید، این ۹ ایده‌ی ارزشمند فضاسازی نشان می‌دهند که چطور می‌توان تمام رویاهای نگهداری لوازم اتاق غذاخوری را به کمک عواملی چون نصب هوشمندانه کابینت، قفسه‌های باز و صندلی‌های چندمنظوره برآورده کرد.

۱- زمانی که یک صندلی پنجره‌ای در اختیار داریم

این صندلی پنجره‌ای داخلی، فضای بیشتری برای نگهداری لوازم فراهم کرده و به لطف بالش‌های بی‌نظیر به رنگ‌های خنثی و لوستر مدرن، کاملاً رویایی به نظر می‌رسد.

۲- نیمکت کشودار

با استفاده از صندلی‌های چوب و هنر در اطراف منطقه غذاخوری، فضای بیشتری برای نشستن و همچنین بی‌شمار کشو برای چپاندن لوازم مختلف در اختیار خواهید داشت.

۳- قفسه‌های باز مملو از ملزومات و ضروریات

یک انتخاب خوب برای بهره‌مندی از فضای بیشتر در اتاق ناهارخوری، استفاده از قفسه‌های باز به‌عنوان یک راه‌حل کوچک دیواری است. این نمای سازمان‌یافته با گنجاندن کتاب‌ها، ظروف نمک فلفل، بلندگوهای بلوتوثی و بدون منحرف کردن نگاه از صندلی‌های زیبای حصیری، به چهره‌ی اتاق جذابیت بصری بخشیده و آن را یکپارچه نمایش می‌دهند.

۴- قفسه‌های قدی (از سقف تا کف زمین)

به لطف رنگ‌های پرطراوت و کتابخانه‌های بلند سفید رنگ که مجموعه‌ای از اشیاء زنده و لوازم مفید را در خود گنجانده، شادترین اتاق غذاخوری ممکن را خواهید داشت. قفسه‌ها فضای زیادی را اشغال نکرده و فرصت خوبی برای نمایش سلیقه و شخصیت جالب میزبان خواهند بود.

۵- میز پا دیواری کلاسیک

انتخاب یک پا دیواری کلاسیک برای اتاق غذاخوری که جلوه‌گر زیبایی هنر است، هرگز نمی‌تواند انتخاب اشتباهی باشد. کشو‌ها مکان مناسبی برای جاسازی زیر بشقابی، دستمال کاغذی، رومیزی و غیره هستند، در حالی که قسمت بالایی پا دیواری فرصتی عالی برای ثبت تصاویر زیبا فراهم می‌کند.

۶- بوفه براق و مدرن

اگر برای گنجاندن لوازم خود به کشوهای بیشتر نیاز دارید، بوفه یک انتخاب مناسب است. این کابینه سفید رنگ در کنار اقلام تزئینی مانند بالش‌های گرافیکی، گلدان‌ گیاهان و آویزهای دیواری، کاملاً بی‌عیب و نقص به نظر می‌رسد.

۷- تعداد زیادی قفسه‌ی چندمنظوره

با افزودن یک میز کار به اتاق غذاخوری، فضای لازم برای ذخیر‌ه‌سازی اقلام مشکل بزرگی نخواهد بود. به یاری قفسه‌ی باز دیوارکوب و کتابخانه، در کنار لوازم کار، فضای زیادی برای گنجاندن وسایل غذاخوری خواهید داشت.

۸- حفره‌های مکعبی که هر وسیله‌ای را در خود می‌گنجاند

قفسه کتابخانه سفیدرنگ که مملو از مخازن و حفره‌های مکعبی در مرکز آن بوده، در کنار دیوار آبی رنگ نشان می‌دهد که جاسازی لوازم در کنار حفظ زیبایی و سلیقه نیز امکان‌پذیر است.

۹- دیوار پوشیده از کابینت

اگر در اتاق غذاخوری فضای کافی در اختیار دارید، کابینت‌های بزرگ خریداری کنید. یک دیوار کامل که با کابینت‌های داخلی پوشانده شده و حاوی ملزومات مورد نیاز میز شام است. به‌علاوه، مطابق آنچه در تصویر می‌بینیم، رنگ سفید کابینت‌ها در کنار صندلی‌های سفید غذاخوری نمای خوبی به اتاق می‌بخشد.

 

منبع: چطورپدیا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی