مجله خلاقیت و نوآوری

  • ۰
  • ۰

جملات انگیزشی سری چهارم

۲- الهام‌بخشی، سخنرانی انگیزشی و کارهای مشابه همیشه احساس خوبی به من می‌بخشند. اگر بارها و بارها بر روی صحنه حاضر شدی و خود را آن‌طور می‌بینی که همیشه می‌خواستی، پس این خود واقعی توست. – کیک پالمر

جملات انگیزشی

۳- من همیشه از عمل به‌عنوان تمرین همدلی یاد می‌کنم، البته این نباید با خود همدلی اشتباه گرفته شود. تلاش می‌کنی وارد یک واقعیت احساسی یا انگیزشی خاص شوی و سعی می‌کنی ماهیت آن را بفهمی تا بتوانی آن را از خود بروز دهی. – ادوارد نورتون، بازیگر مشهور

۴- واگن خود را به ستاره‌ای در آسمان متصل کن. – رالف والدو امرسون، فیلسوف و نویسنده آمریکایی

۵- در عمق وجود انسان، چیزی به غیر از آنچه خود در آنجا کاشته، وجود ندارد. – ریچارد رورتی، فیلسوف پست مدرن آمریکایی

۶- سگی که در پی استخوان است، در نهایت استخوان می یابد. – گلدا مایر، تنها نخست ‌وزیر زن رژیم صهیونیستی

۷- برای شناخت خود، باید به خود معتقد بود. – آلبر کامو، نویسنده فرانسوی

۸- تا زمانی که کاری را تکمیل نکنی، نمی‌توانی مطمئن باشی که از پس آن برخواهی آمد. – جی. دی. سالینگر، رمان نویس معروف

۹- بسیاری از افراد فراخوانده می‌شوند؛ اما تنها تعداد محدودی برمی‌خیزند. – الیور هرفورد، نویسنده آمریکایی

۱۰- به طور معمول اگر چیزی را ارج نهی، بیشتر به دست خواهی آورد و اگر چیزی را خار کنی، آن را از دست خواهی داد.کسب و کار و زندگی ما قرن‌هاست که بر این اساس و انگیزه به پیش می‌رود. – دنیل اچ. پینک، نویسنده آمریکایی

۱۱- همان‌طور که علف‌های هرز روز به روز در باغچه رو به افزایش است، ترس نیز بر ذهن انسان حکومت می‌کند. به این حکومت و چیرگی پایان دهید. – سیلویا براون، نویسنده

۱۲- من از قبیله‌ام چیزی نمی‌گیریم؛ با دست‌های خود طالعم را رقم می‌زنم. – تکومسه، سر قبیله سرخپوست

۱۳- از همین حالا شروع کن و آن کسی باش که می‌خواهی بعدها به آن تبدیل شوی. – ویلیام جیمز، فیلسوف آمریکایی

۱۴- انسان یا خود حرکت می‌کند و یا دست تقدیر او را حرکت می‌دهد. – ازرا پوند، شاعر و منتقد آمریکایی 

۱۵- هرگز نمی‌دانی چه نیروهایی قادرند انگیزه بخش تو باشند. – سیسیلی تیسون، هنرپیشه آمریکایی

۱۶- کافیست کمی بالاتر یا پایین‌تر از هدف را نشانه بگیری تا تیرت به خطا برود. – توماس فولر، کشیش و تاریخ‌نگار انگلیسی

۱۷- اشک نریز، رنجور مباش، درک کن. – باروخ اسپینوزا، فیلسوف مشهور هلندی

۱۸- روزی به‌قدری ناراحت بودم که نشستم و فهرستی از کارهایی که می‌بایست پیش از مرگ انجام دهم، تهیه کردم. نام آن شد فهرست آرزوهای جاستین. این برگه به‌عنوان یک ابزار انگیزشی همیشه بر روی دیوار و درست در مقابل چشمانم بود؛ و البته در نهایت تأثیر بسزایی در تحقق آرزوهایم داشت. – جاستین زاکام، نویسنده

۱۹- من خانواده‌ی خوبی دارم، دو فرزند که باید از آن‌ها مراقبت کنم. تفسیر و نقد تلویزیون، صحبت در ارتباط با مشکلات زنان در سراسر دنیا و سخنرانی‌های انگیزشی کارهایی است که در حال حاضر بدان‌ها مشغولم. من قصد دارم دانش و چیزی را که می‌خواهم به آن جامه‌ی عمل بپوشانم به همگان منتقل نمایم. – مارتینا ناوراتیلووا، بازیکن بازنشسته تنیس اهل چکسلواکی 

۲۰- زیدان ایده‌ی خود را به‌وضوح به بازیکنان انتقال می‌دهد. او نیازی به سخنرانی انگیزشی ۲۰ دقیقه‌ای ندارد. او با حضورش به تنهایی به هرچه می‌خواهد، می‌رسد. شخصیت او مترادف با موفقیت است. – تونی کروس، بازیکن فوتبال آلمانی

۲۱- باید بپذیریم که فرمان‌های خداوند فهرستی بلند بالا از ایده‌های خوب نیست. این سخنان با نکات زندگی که در وبلاگ‌های اینترنتی یا جملات انگیزشی می‌بینیم، متفاوت است. – دیتر اف. اوچدورف

۲۲- در طول زندگی حرفه‌ای خود با هر تپش قلبم ترس را احساس کرده‌ام؛ اما هرگز گامی به عقب برنداشتم. ترس می‌تواند بخش بسیار محرکی از سفر زندگی باشد. – نینا تسلر، مدیر سرگرمی شبکه سی بی اس

۲۳- من نه به سن اهمیت می‌دهم، نه به خستگی و نه به شکست! – رز کندی، بشردوست اهل ایالات متحده آمریکا

۲۴- من معتقدم آموزش در هر رشته‌ای می‌تواند نتایج مؤثر در پی داشته باشد؛ اما خودآموزی چیزی به‌مراتب شگفت‌انگیزتر است. – اندی اندروز، داستان‌نویس و انرژی‌بخش

۲۵- در اولین کتاب خود تحت عنوان ای کوه، از سر راه من کنار بکش طرحی از زندگی خود ارائه داده‌ام و در آن به خود، گذشته‌، اتفاقاتی که تاکنون رخ داده و مقایسه آن‌ها با زندگی دیگران و تلاش برای حفظ انگیزه نگاهی داشته‌ام. – مونتل ویلیامز، فرمانده نیروی دریایی 

 

منبع: چطورپدیا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی