مجله خلاقیت و نوآوری

  • ۰
  • ۰

تشخیص علاقه زنان با زبان بدن آنها

بخش اول: اولین برخورد

تشخیص علاقه زنان با زبان بدن آنها

۱- به نگاه او توجه کنید. زنی که به شما علاقه‌مند است، نه‌تنها شما را چک می‌کند، بلکه به شما هم اجازه چنین کاری را می‌دهد! تماس‌های چشمی مستقیم و مکرر، به‌خصوص اگر همراه با لبخند باشد، نشانه‌ای مطمئن است مبنی بر اینکه او قصد سلام گفتن به شما را دارد.

تشخیص علاقه زنان از زبان بدن و نگاه کردن

۲- به چهره‌اش دقت کنید. چهره زنی که به شما علاقه‌مند ‌است، سرزنده‌تر است. ابروها، لب‌ها و چشمان او، واکنش‌های احتمالی او به حرف‌های شما را بیان می‌دارد. در اینجا ذکر چند نکته خالی از لطف نیست:

  • بالا بردن ابرو: این کار در موقعیت‌های مختلف انجام می‌شود؛ اما اغلب اوقات نشانه خوبی است. بالا بردن ابروها هنگامی که با یک لبخند همراه است، به این معنی موافقت او با صحبت‌های شماست. علاوه بر این زنان معمولاً پس از تماس چشمی، ابروهای خود را بالا می‌برند تا نشان دهند آنچه را که می‌بینند، دوست می‌دارند.
  • لب‌های ناآرام: اگر او هنگام فکر کردن یا گوش دادن با لب‌های خود بازی می‌کند، در حال جلب ‌توجه با لب‌های خود است؛ بنابراین احتمالاً به شما علاقه‌مند است. همچنین تر کردن لب‌ها نه‌تنها روشی ناخودآگاه برای جلب‌توجه بوده، بلکه دهان زنان هنگامی که هیجان‌زده و یا تحریک می‌شوند، خشک‌تر می‌شوند.
  • گشادی مردمک چشم: مردمک چشم مردان و زنان وقتی جذب کسی می‌شوند حین صحبت با او گشاد می‌شود. این امر به‌ویژه هنگامی که در نور نشسته‌اید، بهتر دیده خواهد شد، علاوه بر آن مکان تاریک‌تر نیز طبیعتاً باعث ایجاد مردمک چشم بازتر خواهد شد.
  • پلک زدن مکرر: اگر زنی مرتب در حال پلک زدن است، قطعاً قصد جلب‌توجه دارد. میدانیم که این حرکت بسیار کلیشه‌ای است، به ‌هر حال هر کلیشه منشائی دارد. اگر زنی به شما علاقه‌مند باشد، نسبت به حالت نرمال، سریع‌تر پلک می‌زند.
  • بینی درخشان: بینی زنانی که به شما علاقه دارند، درخشان‌تر است. این یک پاسخ ناخواسته به هیجان است، بنابراین، مانند گشاد شدن مردمک چشم، اگر بینی او می‌درخشد می‌توانید مطمئن باشید که واقعاً به شما علاقه‌مند است.

۳- به مکانی که برای ارتباط با شما قرار می‌گیرد، توجه کنید. زنی که به شما علاقه‌مند باشد، سعی می‌کند در نزدیکی شما قرار گیرد. اگر با هم بر روی یک میز نشسته‌اید، ممکن است سر خود را روی یک یا هر دو دست قرار دهد تا به شما نزدیک‌تر باشد.

  • به بازوهای روی هم قرار گرفته دقت کنید. اگر او روی صندلی خود دست به سینه نشسته است، ممکن است خسته و یا بی‌علاقه شده باشد. تلاش کنید با گفتگو درباره او و زندگی شخصی‌اش، دوباره توجهش را جلب کنید.

علایم زنان عاشق

۴- توجه کنید چگونه موهای خود را لمس می‌کند. حرکات ملایم و بازی با یک رشته مو حول یک انگشت و یا به عقب راندن آرام موها نشانه‌هایی از علاقه بسیار او به شما است. حرکات سریع و تند به‌خصوص هنگامی که با چشم‌های سرگردان همراه است، نشان‌ دهنده خجالت یا بی‌صبری اوست.

  • حرکات سریع و تند و تیز به معنای وضعیت ناامید کننده نیست. اگر فوق‌العاده قوی ظاهر شده‌اید، کمی عقب بکشید. اطمینان حاصل کنید که در مکالمه و تعارف زیاده‌روی نکرده‌اید.

۵- به انگشتان دست او توجه داشته باشید. زنان علاقه‌مند از انگشتان خود برای نوازش، بازی با جواهرات، یا بازی با لیوان استفاده می‌کنند.

  • نوازش: هنگامی که یک زن لب‌ها، گردن و یا ترقوه خود را نوازش می‌کند، در واقع در حال ارسال سیگنال است. این کار معمولاً روشی ناخودآگاه برای جلب‌توجه شما به این اعضا است.
  • بازی با جواهرات: قلب زن وقتی کنار شخصی که دوستش دارد قرار گرفته، سریع‌تر می‌تپد. این امر باعث هیجان و استرس می‌شود و برای خروج از این شرایط، با حلقه، گوشواره خود و یا گردنبند خود بازی می‌کند. همچنین ممکن است پای خود را تکان دهد تا از انرژی اضافی خلاص شود.
  • بازی با اشیاء: هنگامی که خانمی به ظرف نوشیدنی خود ضربه میزند یا انگشت خود را در امتداد لبه لیوان آب می‌چرخاند، سعی دارد توجه شما را جلب کند. اگر این حرکات آهسته و کنترل شده باشد، احتمالاً به شما علاقه‌مند است.

۶- به پاهای او نگاه کنید. اغلب اوقات، زنی که جذب شما شده پاهای خود را روی هم قرار می‌دهد. اگر پای رویی خود را به سمت شما گرفته، نشانه‌ای به‌خصوص است. همچنین ممکن است به ران پایه ضربه بزند یا حین جلب‌توجه شلوار خود را صاف کند.

بخش دوم: قرار ملاقات

۱- به تماس فیزیکی توجه داشته باشید. هر شخصی فضای ۵۰ سانتی‌متری در اطراف خود دارد. اگر او وارد فضای شخصی شما شود، می‌توان مطمئن شد که به شما علاقه‌مند است. آماده هر آزمایشی از جانب او باشید. در فضای شخصی خود بمانید تا او به طرف شما بیاید. اگر به او علاقه‌مند هستید، با انجام چند تست کوچک به این علاقه پاسخ دهید تا او نیز از علاقه‌مندی شما مطلع شود.

تماس چشمی زنان عاشق

۲- متوجه تماس چشمی باشید. زن‌ها برای اعتراف به جذابیت فرد پیش رو، از تماس چشمی استفاده می‌کنند. اگر فقط کمی همدیگر را می‌شناسید این تماس فقط چند ثانیه بیشتر از حد نرمال طول می‌کشد؛ اما اگر یکدیگر را به‌خوبی می‌شناسید، برای مدت طولانی به عمق چشم‌هایتان نگاه خواهند کرد.

  • در صورت زل زدن احتمالاً تماس چشمی خود را قطع خواهد کرد. چنانچه از پیشروی او ناراحت هستید، نگاه خود را به‌سرعت از او بردارید. در عین حال، اگر به او علاقه‌مند هستید، اجازه دهید این تماس چشم برای چند ثانیه برقرار بماند.

۳- به میزان خنده او دقت کند. توجه داشته باشید که کنار شما چقدر لبخند می‌زند و یا به دیگران می‌خندد. اغلب اوقات، سخت می‌توان زنی که به شما علاقه‌مند است را از خندیدن بازداشت. خندیدن ممکن است در طی مکالمه، تماس چشمی و یا لبخند زدن باشد و حتی ممکن است برای جوک‌های بی‌مزه و یا زمانی که با شما در یک اتاق حضور دارد هم بخندد. همچنین به صداهای بیش از حد و رفتارهای ناهنجار او وقتی در حال مکالمه با شخص دیگری در اتاق است دقت کنید؛ این نشانه‌ای مطمئن مبنی بر این است که می‌خواهد به او توجه کنید.

۴- به ژست زیبای او توجه کنید. چند حرکات وجود دارد که زنان برای جلب‌توجه فرد مقابل خود انجام می‌دهند و مهم‌ترین آن‌ها بالا انداختن شانه است. کف دست باز و رو به بالا هم نشانه‌ای مهم از علاقه او به شماست.

  • اگر بر روی صندلی به جلو خم شده و به سمت شما بیاید، ناخودآگاه به شما می‌گوید که او را چک کنید.

۵- به حرکات آینه‌وار او توجه کنید. اغلب زنان علاقه‌مند، ناخودآگاه حرکات شما را تقلید می‌کنند. این نشان می‌دهد که شما دو نفر بر روی یک طول موج قرار دارید و می‌توانید صمیمیت را در این رابطه افزایش دهید.

 

منبع: چطورپدیا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی